7 آموزشگاه زبان انگلیسی برتر ولنجک
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در یادگیری زبان انگلیسی انتخاب آموزشگاه مناسب است. اگر ساکن منطقه ولنجک بوده و به دنبال بهترین آموزشگاه های زبان ولنجک هستید، بهتر است که ابتدا با آموزشگاه‌هایی که در زمینه زبان انگلیسی تدریس می‌کنند، اطلاعات لازم را کسب کنید. آموزشگاه‌ زبان حرفه‌ای ولنجک معمولاً به عنوان آموزشگاه تافل ولنجک نیز شناخته می‌شوند و اگر به دنبال یادگیری در آموزشگاه زبان مختلط ولنجک یا مراکز آموزشی دخترانه یا پسرانه هستید، بهتر است که بهترین موسسه را انتخاب کنید.

آموزشگاه زبان انگلیسی برتر ولنجک

آشنایی با 7 آموزشگاه زبان انگلیسی برتر ولنجک

????آن دسته از افرادی که مایل به یادگیری زبان انگلیسی در منطقه ولنجک هستند، باید سعی کنند آموزشگاه زبان خوب ولنجک را پیدا کنند تا بتوانند آموزش زبان تضمینی را دریافت نمایند. موسساتی که آموزش زبان تضمینی را برای دختران و پسران را ارائه می‌کنند، شامل مؤسسات زیر هستند.

ردیف

آموزشگاه

آدرس

شماره

1

مرکز تخصصی زبان های خارجی پردیسان

خیابان ولنجک، نبش خیابان 26، روبروی ورودی توچال

02122172299

2

موسسه زبان وزیر

ولنجک، خیابان 26

02122404000

3

خانه زبان کودک شید

خیابان مقدس اردبیلی، داخل خیابان شادآور

02122042931

4

گروه آموزش زبان جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی

اوین، دانشگاه شهید بهشتی، روبروی دانشکده حقوق

02122431942

5

بنیاد سعدی

ولنجک، خیابان پانزدهم شرقی، بعد از تقاطع ساسان

02122414390

6

موسسه زبان اورنج

 بزرگراه چمران، خیابان جوانان، بین دهم و مقدس اردبیلی

02122019363

7

 آکادمی زبان VIP

بزرگراه چمران، یمن، دکتر ستوده (2)، خیابان ساسان، بین دکتر فرهنگ و مهندس بیانی

02126802296

 

امکانات بهترین آموزشگاه های زبان ولنجک

???? در حال حاضر آموزشگاه‌های بسیاری در سطح شهر تهران دوره‌های  آموزش زبان را ارائه می‌کنند. اما چیزی که باعث می‌شود این آموزشگاه‌ها را به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌ های زبان تهران بشناسند، کادر آموزشی این مجموعه‌ها است. آموزشگاه زبان انگلیسی برتر ولنجک باید دوره‌های آموزشی را با بهترین کیفیت ارائه کند. در مجموع امکانات آموزشگاه زبان حرفه‌ای ولنجک که به دلیل همین امکانات زبان آموزان مایلند در این مؤسسات دوره‌های زبان آموزی را طی کنند، شامل موارد زیر است.

✅ فراهم کردن شرایط آموزشی مطلوب

????در آموزشگاه برتر زبان انگلیسی ولنجک زبان پژوهان می‌توانند شرایط آموزشی موثری را تجربه کنند. منظور از شرایط مناسب، شرایط محیط آموزش و شرایط کادر آموزشی است. آموزشگاه زبان انگلیسی ولنجک پس از مصاحبه با هر کدام از افراد بهترین دوره آموزشی را به آنها پیشنهاد می‌کند و کادر آموزشی این مجموعه از ابتدا تا آخر مسیر یادگیری با زبان پژوهان همراه خواهند بود.

✅ کیفیت بالای دوره‌ های آموزشی

????موسسه زبان انگلیسی ولنجک دخترانه و پسرانه و حتی آموزشگاه‌های زبان مختلط ولنجک با بهره‌گیری از اساتید مجرب و روش‌های آموزشی به روز و تألیف کردن منابع با استانداردهای دانشگاه‌های آکسفورد، کمبریج و میشیگان سعی در پیش گرفتن از رقبای خوب با استفاده از منابع جدید دارند.

????یکی از مهمترین فاکتورهایی که آموزشگاه آیلتس ولنجک را از سایر آموزشگاه جدا می‌کند، سطح بالای کیفیت دوره‌های آموزشی است. برای دریافت آموزش زبان تضمینی ولنجک می‌توانید با شعبه‌های مختلف آموزشگاه‌ها تماس بگیرید.

✅ استفاده از اساتید مجرب و خبره

????بهترین آموزشگاه کلاس زبان ولنجک همواره سعی در بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید شهر تهران دارند و رضایت زبان آموزان دال بر این ادعاست. همه اساتید بهترین آموزشگاه های زبان ولنجک نمره‌های آیلتس ۸ به بالا دارند و با پیچ و خم‌های آموزش زبان انگلیسی آشنا هستند.

????اساتید مجرب این آموزشگاه‌ها در تلاش هستند تا علم خود را به روز نگه دارند و آزمون‌های متعدد آیلتس و تافل را تحلیل می‌کنند. آزمون‌هایی که در این آموزشگاه‌ها توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود، نزدیک به آزمون آیلتس و تافل است و نتیجه بسیار نزدیک به آزمون اصلی خواهد بود.

✅ استفاده از به روزترین متدهای آموزش زبان

???? آنچه که آموزشگاه برتر زبان انگلیسی ولنجک را از سایر آموزشگاه‌ها جدا می‌کند، استفاده از متدهای آموزشی روز دنیا است. معمولاً آموزشگاه‌هایی که در شمال تهران فعالیت دارند، از متد LQUICK استفاده می‌کنند که دستاورد سال‌ها تحقیق در حوزه زبانشناسی، روانشناسی و علم آموزش است.

✅ استفاده از منابع آموزشی معتبر

????از مهمترین عوامل تاثیرگذار در فرایند آموزش زبان در اختیار گذاشتن منابع آموزشی مناسب به زبان آموزان است. هنوز هم موسساتی هستند که از منابع منسوخ شده و سیستم‌های آموزشی قدیمی استفاده می‌کنند. اساتید مجرب موسسه زبان انگلیسی ولنجک و همچنین آموزشگاه زبان مختلط ولنجک سعی در استفاده از کارآمدترین منابع آموزشی دارند که توسط دانشگاه‌های مطرح دنیا مورد تأیید می‌باشند. بنابراین زبان پژوهان از رقبای خود عقب نخواهند ماند و با شرکت در کلاس زبان خوب ولنجک می‌توانند به روزترین متدهای آموزشی را یاد بگیرند.

منبع: لیست آموزشگاه های زبان ولنجک





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: